domingo, 11 de enero de 2009
OS CADERNOS DE TITORÍA como facilitadores da comunicación entre o equipo docente en cuestións de convivencia e normas.
Para que o clima de convivencia nun centro sexa positivo a comunicación é clave. No noso centro o Claustro de mestras e mestres é pequeno, somos 10 este ano, pero o habitual é contar con 6-7 docentes. Aínda así hai ocasións nas que é necesaria unha maior intercomunicación entre titores/as e especialistas,especialmente en relación co comportamento do alumnado e o cumprimento das normas de convivencia.
Para facilitar esta comunicación empezamos a traballar cos CADERNOS DE TITORÍA, que non son máis que axendas nas que o docente que está nese momento co grupo pode deixar recollido por escrito as situacións, actitudes, etc. que lle parezan relevantes sobre un alumno/a en concreto ou sobre todo o grupo. Desta forma todo o profesorado que imparte docencia ó grupo ten a posibilidade de coñecer os incidentes máis relevantes, algo especialmente importante para o titor/a, sobre todo á hora de avaliar. O cederno de titoría acompaña sempre ó grupo nas diferentes dependencias do centro.É un alumno/a o encargado de levar o caderno e entregarllo o mestre ou mestra co que van estar durante a sesión, cando non están na súa aula de referencia.
Estes cadernos tamén facilitan a labor da persoa encargada da convivencia, xa que os nenos e nenas que acuden a realizar actividades de reflexión sobre a convivencia e as normas traen consigo o caderno de titoría no que se explica o motivo polo que debe realizar dita actividade de reflexión.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario