viernes, 2 de enero de 2009
SANCIÓNS EDUCATIVAS
As medidas que forman o Plan de Convivencia do noso centro teñen ou pretenden ter unha orientación educativa, de forma que o alumnado vaia adquirindo habilidades, destrezas e competencias como resultado da posta en marcha das diferentes accións.
A actuación co alumnado que non cumpre as normas do centro e da aula tamén debía ter esta finalidade, de forma que non só pretendiamos sancionar, senón que a sanción debía educar. Non queriamos que simplemente se adicasen a facer copias ou estar sentado sen facer nada. Desta forma apareceron as fichas de reflexión sobre a convivencia e as normas que podemos ver nas imaxes. Así, o alumnado que é sancionado ten que elaborar unha pequena reflexión a partir de fichas nas que se recollen situacións ben ficticias ou reais (que se deron con anterioridade no centro).
Cando o incumprimento das normas é reiterado ou cando a conduta é moi grave a ficha que debe elaborar ten que recoller unha reflexión sobre a súa conduta que deberá ser firmado polos pais, o que tamén serve para manter comunicación coas familias sobre os aspectos relacionados coa convivencia do seu fillo ou filla.
Estas fichas son diferentes en función da idade: os máis pequenos deixan reflectido o que pasou a través dun debuxo e da resposta a dúas preguntas e os maiores fan esta reflexión por escrito.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario